Menu

Dieta na potencję

Styczeń 7, 2015 - problemy z potencją
Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, lecz też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem ważnych niedoborów selenu. Możemy go uzupełnić spożywając niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie istotny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. Podczas nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a szybko można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie istotnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik tania levitra ten bierze udział również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja