Menu

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

Luty 20, 2015 - problemy z potencją
5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra